Cena: | 2 200 Kč |
Snížená cena | 2 200 Kč i Snížená cena platí pro studenty denního studia, nezaměstnané, matky na mateřské dovolené, matky samoživitelky a invalidní důchodce. V případě uplatnění slevy pošlete prosím kopii dokladu, který Vás ke slevě opravňuje. |
Seznámil jsem se s obchodními podmínkami tohoto e-shopu a souhlasím s nimi.
Seznámil jsem se s podmínkami zpracovávání a ochrany osobních údajů na tomto e-shopu a souhlasím s nimi.
Termín | 29. 11. a 2.12.2024 pá, po 10:00-18:00 |
Tento seminář vyplňuje mezeru ve vzdělávacím systému tím, že umožňuje účastníkům zkoumat dvě dimenze svých životů – talenty a poslání. Můžeme říci, že talenty jsou „vozidlem“, zatímco poslání je „cestou“:
„Vozidlo“ je tvořeno talenty jednotlivce. Talenty definujeme široce tak, aby zahrnovaly nejen kompetence, ale vše, co definuje kvalitu a rozsah života člověka, například jeho charakter, lidskost, moudrost, genialitu atd. Talenty jsou základní výbavou, se kterou cestujeme na naší životní cestě.
„Cesta“ znamená chápat poslání jako směr a cíl cesty. Poslání odpovídá na otázku, co dělat se svými talenty. V japonské filozofii se setkáváme s pojmem Ikigai – důvod bytí.
Ve společností není talentům a poslání věnována dostatečná pozornost při výchově, vzdělávání, ani ve světě organizací. Výsledkem je, že mnoho lidí si není vědomo toho, kdo jsou, v čem jsou dobří a kam směřují. Proto je zapotřebí přístup, který odhalí jedinečnost životní cesty. Lidé, kteří mají představu o svých talentech a poslání, jsou lépe připraveni činit osobní, akademická a profesní rozhodnutí.
Náplní semináře jsou přednášky, příklady, praktická cvičení a sdílení zkušeností, sny a vize do budoucna.
Pro tento seminář není potřeba mít žádné psychologické vzdělání ani žádné předchozí semináře.
Doc. Enzo Essenza, D. Phil. (Oxon), M.P.A. je vysokoškolský pedagog a inovátor pracující na novém modelu vzdělávání. Založil inkubátor společensky přínosných projektů Institutions for the Future. Je spoluzakladatelem iniciativy s názvem nextRenaissance, jejímž cílem je přispívat ke vzniku nového vzdělávacího systému odpovídajícímu nárokům 21. století. Pracuje na realizaci aktivit orientovaných na udržitelnost a rozvoj lidského potenciálu. Magisterský titul obhájil na Harvardské univerzitě, doktorát absolvoval na Oxfordské univerzitě a docenturu získal na VŠE